söndag 29 mars 2009

Dagens låt - The myth of love

Idag kollade jag in Dan Bairds nya hemsida och upptäckte att han skulle spela tillsammans med Homemade Sin på Sweden Rock Festival i Norje den 4 juni. Så jäkla typiskt när jag själv ska se Bruce Springsteen i Stockholm samma dag. Jag hoppas dock att Magnus och Camilla får se en bra spelning på Sweden Rock.

Förhoppningsvis lägger Baird till några speldatum i Sverige eller Danmark. De var grymt bra i Norrköping förra året.

Dan Baird var tidigare sångare/gitarrist i Georgia Satellites, som jag sett 2 gånger. Här är Georgia Satellites med The myth of love.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

Det ryktas att Dan Baird & Homemade Sin kommer att spela på Black Horn i Norrköping 27/5-2009.

/Tomas

Peter Hemgard sa...

Det är ju lysande. I så fall gör jag gärna ett återbesök på Black Horn (var där på förra årets spelning).

Mvh Peter

Anonym sa...

Norrköpingskonserten är nu bekräftad.

http://www.blackhorn.se/menu-kalender

/Tomas

Peter Hemgard sa...

Härligt. Jag kommer att köpa biljett. En perfekt uppladdning till Springsteen veckan därpå.

Mvh Peter