tisdag 7 oktober 2014

Nilla Nielsen - Så nära

De senaste 3 åren har jag haft det stora nöjet att jobba med Nilla Nielsen. Jag hjälper till med promotion, hemsida, Facebook och diverse annat. Det är otroligt kul och en av de allra bästa sakerna är att jag får möjlighet att se Nilla spela live väldigt mycket. För mig som både älskar att gå på konserter och Nillas musik är detta en nästan oslagbar kombination. Jag har sett Nilla spela live hela 90 gånger och på fredag är det dags igen.

Den 10 oktober kl. 21.00 spelar Nilla Nielsen nämligen live på Söderport i Kalmar. Det är bara drygt 2 månader sedan förra gången Nilla spelade på Söderport och det var så kul att nu är hon tillbaks igen. Om du är i Kalmar eller inte har mer än typ 12 timmars restid - kom och lyssna! Läs mer om spelningen här.

Nilla har gjort skrivit väldigt många bra låtar, men en av mina allra största favoriter är Så nära. Här en liveversion från Ängelholm i november 2013.


Inga kommentarer: