fredag 1 februari 2013

Nilla Nielsen - Du gav mig Fantomenringen

Idag och i morgon ska jag se härlig livemusik i Helsingborg. Ikväll är det dags för årets första spelning med sköna sångerskan Nilla Nielsen som spelar på Restaurang Edelweiss kl. 20. Kom och lyssna!!!

I morgon har Nilla sett till att jag finns på gästlistan när hon öppnar för Stiftelsen på den utsålda spelningen på The Tivoli. Jag är självklart mest där för att lyssna på Nilla, men det ska också bli kul att för första gången lyssna på Stiftelsen live.

Ta chansen att se Nilla Nielsen live!!!
1/2, Restaurang Edelweiss, Helsingborg
2/2, The Tivoli, Helsingborg
28/2, Restaurang Edelweiss, Helsingborg
28/3, Restaurang Edelweiss, Helsingborg
14/4, Den Gode Herdens Kyrka, Helsingborg
17/4, Ladies Night, Galaksen, Vaerlöse, Danmark

Här ett liveklipp från releasespelningen på Pålsjö Krog i Helsingborg i somras med en av alla bra låtar från senaste albumet - Du gav mig Fantomenringen.

   

Inga kommentarer: