tisdag 14 december 2010

Bästa låtarna 1998

Det kom massor av bra låtar 1998, framför allt från Bruce Springsteens Tracks. Hur han inte tidigare har givit ut t ex I wanna be with you, My love will not let you down, Brothers under the bridges ('83), Where the bands are, Man at the top och många andra är egentligen inte klokt. Med solen i ögonen i Lars Winnerbäcks bästa låt och You're still the one är Shania Twains bästa.

1 Bruce Springsteen - I wanna be with you
2 Bruce Springsteen - My love will not let you down
3 Bruce Springsteen - Brothers under the bridges (’83)
4 Lars Winnerbäck - Solen i ögonen
5 Wilmer X - För dum för pop
6 Bruce Springsteen - Where the bands are
7 Bruce Springsteen - Man at the top
8 Shania Twain - You’re still the one
9 Aerosmith - I don’t want to miss a thing
10 Metallica - Whiskey in the jar

Svenska: Lars Winnerbäck - Solen i ögonen





Inga kommentarer: